mandag den 18. juni 2012

Nye billeder

Er alene hjemme i disse dage og sikke de kreative ideer vælter ned over mig!
Vejret tillader heller ikke rigtig andet end bare at være indendøre.....

Igen skulle noget skiftes ud, da jeg var træt af det... Denne gang galt det billederne på badeværelset, de passede slet ikke i stilen mere...

Så nogle nye blev til, billigt og nemt- så det er ingen skade til når jeg bliver træt af disse :-)

Før hang der disse:
 (er til salg hvis nogen kunne være interesseret, så send mig en mail eller smid en kommentar)



Nu skal disse op og hænge i stedet:





Ha´en dejlig aften....



2 kommentarer:

  1. God ide med et "lokumsvers"
    Jeg kan huske fra min barndom, der havde min mormor og morfar et der lød sådan her:

    Sid i Fred med ej for længe.
    En anden kan til pladsen trænge...smiler..

    Det stod på et fint lille hjerte på døren.

    Ha´en fortsat dejlig dag

    Knus Susi

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja det er lidt hyggeligt, dit vers er nu også meget sjovt :-)

      Knus Louise

      Fortsat god dag til dig også...

      Slet