fredag den 31. august 2012

Bestik bakke!!

Har længe ledt efter sådan en sød lille bakke her...og endelig fandt jeg den-
også til kun en flad 10´er...
 
Havde først tænkt den skulle være hvid, men da jeg så kiggede i kassen med spraymaling- da sprang den grønne mig i øjnene og vupti blev bakken grøn.....den kan jo altid blive hvid :-)
 
Lige nu pynter den på spisebordet, med hyggelys og blomster.
Skal have købt mig et salt og peber sæt fra Greengate, så dette kan stå deri.....


 
 

 

 

 
Ha´en dejlig dag og weekend........
og god tur til dem der skal til Greengate dag hos Gabrielle.....

3 kommentarer:

  1. Å, den ble da riktig lekker. Alt kan jo ikke være hvitt. heldig fargevalg. D

    SvarSlet
    Svar
    1. Nej det er nemlig rigtig, alt skal ikke være hvidt... :-) Er også selv blevet glad for den i denne grønne farve!!

      Klem fra Louise

      Slet
  2. Ej hvor sjovt Louise, sådan en gammel bakke, helt magen til, har jeg også. Victor bruger den til dimsedutter. I mit gamle hus blev den brugt til opbevaring af nøgler :)
    Måske jeg skal stjæle den fra Victor igen...
    kh Libbie

    SvarSlet