tirsdag den 11. september 2012

Invaderet af Elefanter!!

Ja det er vist hvad mindstetroldens værelse er blevet.
Mor her er da blevet helt tosset med de små væsner, så saksen måtte igang.....
 
Ideen er set flere steder her i blogland, og jeg synes det ser så hyggeligt ud.......så sådan blev det også herhjemme!!
 
De danser vist godt nok lidt derudad, men det har vel også en charme... :-)
 






 
Ha´en dejlig dag derude......!!
-imorgen fylder min store trold 6 år.....glæder mig til at vise jer hendes gave!!

4 kommentarer:

  1. Det ser godt ud med alle de farvede elefanter.
    Der er en der må være glad for at have en kreativ mor.
    Klem Lonni

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak tak... Ja det håber jeg da hun nyder :-)

      Slet
  2. Sikke en sød idé med de fine elefanter på væggen. Det ser ud til at være et rigtig fint værelse din pige har sig. Gad vide hvor du har fundet skabelonen henne?
    Bedste hilsner Emilie

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Emilie. (hedder datteren min)
      Ja jeg synes også selv den er så sød, skbelonen er fundet her: http://www.pandurohobby.dk/Catalogue/30-Papir-Stempler/3040-Tilbehor/304030-Skabeloner/1/413366-Figurskabelon-elefant
      Desværre kan den kun købes online, så jeg lavede selv en i karton...
      Hilsen Louise

      Slet