mandag den 2. april 2012

APRILSNAR.....

.....var hvad jeg lavede igår.

Smiler stadig ved tanken om alle dem der hoppede lige i med begge ben.

Fik sågar en opringning idag om det var rigtigt eller.....

Aprilsnaren var på facebook og lød sådan:

Tjaah så kan nyheden vist lige så godt komme frem..


Dertil var vedhæftet dette billede:


Har moret mig rigtig meget over alle de lykønskninger der kom og hvor hurtigt "sladderen" går...
Min kære fader der ikke er på facebook vidste såmen også hvad der stod og sendte en sms med teksten: "Bliver det en dreng eller en pige?"

Min kære moder sendte en sms hvori der stod: "Det var da en mærkelig nyhed at læse på facebook, hvis den altså passer?, troede jeg skulle være den første til at vide det.....
Derefter skrev hun at hun troede det var rigtig fordi hendes veninede havde mødt mig på apoteket den anden dag.......købte allergi piller!!

Så min missionen må siges at være FULDFØRT....

Håber ikke i andre blev snydt alt for meget.....
Jeg selv blev ikke offer, men hyggede mig utroligt med min egen lille aprilsnar....

2 kommentarer:

  1. Hi Hi... den var god og med det billede kunne man da kun hoppe lige i.

    Ønsker jer en dejlig Påske.

    Knus Susi

    SvarSlet
  2. Ja det var der også mange der gjorde.... Er glad for at have Google som min ven :o)
    Hi hi...

    SvarSlet