mandag den 5. november 2012

En lille handel..

Beklager stilheden her :-(
Mit hovede er fyldt med tanker dagen lang- jeg får ikke lavet synderligt og jeg føler stort set det hele er KAOS.... Håber det snart vender!!

Har læst alle de søde kommentarer på min Give Away og er helt overvældet over alle de faste læsere der er kommet til- Velkommen!! Ligeledes er jeg super glad for så mange har lyst til at deltage- glæder mig til der skal trækkes en vinder på fredag...

Som skrevet er det ikke meget der sker herhjemme- jeg har dog handlet med en sød kvinde her fra blogverdenen, ikke første gang jeg har handlet med hende og sikkert heller ikke sidste..

Jeg har handlet med Susi som har bloggen her, virkelig et besøg værd at kigge forbi hendes blog.

Susi har syet disse, og det er virkelig flot arbejde..... Tak for handlen Susi.







 

Ha´en dejlig dag derude !

7 kommentarer:

  1. Hej og halløjsa... Ny fast læser her !!

    Fin fin blog du har.... nøøøj en masse jeg skal studere...

    *knus*
    Loppe

    SvarSlet
  2. Very beautiful and cosy bag:))

    SvarSlet
  3. Ja, Susi er dygtig og fint ser det ud. Jeg håber der snart kommer lidt orden i "kaosset" og dine tanker kan holde mere fri.
    Ha´en fin torsdag :-)
    Kram Birgitte

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak for de søde ord... Synes det begynder at gå den rigtige vej- heldigvis :-)

      Slet
  4. Håber at du får står på dine tanker,, kender det alt for godt selv.. Så du skal bestemt ikke undskylde..

    Ha' en dejlig weekend og et stort tillykke med alle dine nye læsere, er sikker på at der nok skal komme mange flere til.

    Knus fra Tina

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak søde Tina, håber også det går den rigtige vej for dig snart... Her begynder det vist at hjælpe på det.
      Også en dejlig weekend til dig søde.
      Knus

      Slet
  5. Hvor dejligt det er nået helt frem og dejligt du er glad ved det.

    Ha´en dejlig aften

    Knus Susi

    SvarSlet