lørdag den 10. november 2012

En vinder er fundet!!

Så blev det den 9 november hvor min Give Away skulle trækkes....
Jeg havde desværre problemer med mit internet hele dagen igår, derfor det først kommer nu......

Jeg er glad for alle der har deltaget og byder alle de nye læsere velkommen her og håber i vil nyde at kigge med....

Vinderen er fundet på den gode gammeldags metode, alle deltagere er skrevet ned på papir de antal gange, der svarer til de lodder de har deltaget med. Derefter er alle klippet ud i små strimler og puttet i en skål :-)
Min datter Mathilde fiskede så en seddel op fra skålen uden at kigge....
Der var ialt 56 deltagere- super dejligt....

Og nu til vinderen som er deltager nr. 19, med 1 enkelt lod- og med denne blog.....
Vinderen bedes sende mig en mail på voigt-pedersen@ofir.dk.

Tak til alle der har deltaget, det har været en fornøjelse at have haft min første Give Away, håber at kunne byde på mange flere med tiden..
Endnu en stor tak til Solkrogen.dk, for den fine fine gave og den lækre service.





 
Håber i nyder weekenden alle sammen, herhjemme er vi taget i sommerhuset- ren afslapning!!

1 kommentar:

  1. Tillykke til den heldige, der var lige noget jeg havde glippet der ;-)

    Ha´en dejlig aften

    Knus Susi

    SvarSlet