onsdag den 16. januar 2013

Lidt af mine gaver...

ENDELIG fandt jeg ud af at gøre noget ved de kære billeder...... Oprette et picasa webalbum også hente dem derfra- bøvlet!!
Så hermed et gammel indlæg, der har lagt i kladde bunken længe- bedre sent end aldrig ikk??

Kom jul, kom sne, kom gaver...... (Citat fra Bamses julerejse)
Julen kommer nok uanset hvad, og sne fik vi i stor stil den 23 december- vi havde nemlig snestorm her...... Gaver fik vi sørme også og endelig har jeg fået taget mig sammen til at tage lidt billeder!

Udover det i kan se på billederne, har jeg fået en masse lækkert tøj, en ny stegpande, nyt løbetøj og nogle penge til at "snolde" for (Måske noget af det nye GreenGate??)















4 kommentarer:

  1. Ja - bedre sent end aldrig :-)
    Dejlig gaver :-)

    SvarSlet
  2. Dejlige gaver. Du kan installere Google chrome på din computer og så lokke dig på nettet med den. Den kommer til at ligge som et ikon på dit skrivebord. Så kan du igen sætte billeder ind som før. Hos mig går det meget hurtigere med Google chrome, vi bor hvor der ikke kan tilbydes ret høj hastighed.
    Spændende blog du har, har lige kigget mig rundt. Hvor er pigeværelserne bare fine.
    K.H. Anette fra Fru Pedersens have

    SvarSlet
  3. Hvor ser det godt ud.
    Tillykke med de fine sager.

    Ha´en dejlig Søndag.

    Knus Susi

    SvarSlet
  4. Heya i'm for the primary time here. I came across this board and I in finding It truly helpful & it helped me out much. I hope to present one thing back and aid others such as you aided me.

    my page - digi29.ugu.pl

    SvarSlet