søndag den 10. februar 2013

Fastelavn, er mit navn....

Hold da op, næsten en månede uden et indlæg fra mig.... sikke en uorden!!
Jeg har da vist noget jeg skal have indhentet......
 
I fredags var vi til fastelavnsfest i vores by og i denne forbindelse havde jeg lovet at tage lidt kage med, pigerne mine fik lov at bestemme og valget faldt på regnbuemuffins :-) Tror den er en klassiker hos børn, vi pyntede dem med lidt Fondant ala fastelavnspynt.....





 
Med til festen havde vi også de 2 yndigste prinsesser, Askepot og Snehvide......og tænk jer, Askepot blev kåret som en af de fineste udklædte.....
 

 
Glædelig fastelavn til jer alle....

1 kommentar:

  1. Sikke fine, søde og dejlige prinsesser. Flotte muffins, både indeni og ovenpå. Mine unger er voksne nu, men da de var små, var det noget jeg nød rigtig meget at lave fastelavnsdragter, og jeg har lavet mange fine prinsessekjoler.
    K.H. Anette fra Fru Pedersens have

    SvarSlet